عذرخواهی یک دقیقه‌ای
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.



عذرخواهی یک دقیقه‌ای
نوشته شده در یک شنبه 28 ارديبهشت 1393
بازدید : 900
نویسنده : حسن عباسی

 

وقتی تو شهامت به خرج بدی و با کسی که براش اهمیت قائلی، صادق باشی،نشون میدی که برای خودتم ارزش قائلی.

به این طریق به اون شخص اجازه میدی بدونه که تو دلت می‌خواد چطور باهات رفتار بشه.

همچنین اجازه میدی اون شخص بدونه که تو چقدر به رابطه‌تون اهمیت می‌دی و دلت می‌خواد این رابطه ادامه داشته باشه و شکوفا بشه.




:: موضوعات مرتبط: جوانان , زندگی مشترک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.
لطفا روی خون شهدا پا بگذارید!!!!!
شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) تسلیت باد
شهادت غریبانه ی امام مسموم،جواد مظلوم(ع)برشماتسلیت باد.
دوستان التماس دعا
معلم !
مرد مقدس.
× مرد پلید ×
شوالیه
تا حـــــــالا خــــــــــدا رو ســــرچ کردی ؟؟!!
خدایــــــــــــــا
بخش حدیث :
گاهی

هنوز با این گرانـــــے ها
حتما بخونید مطمئنم برایتان جالب خواهد بود!
حرف تا عمل
اشتباه !
برگرد...
میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (س)
خویش را گم کرده ام
مراقبت از عشق مهمتر از عاشقی است!
داستان کوتاه : تلاافی مرد از زنش
هرگز فکر نکنید
همیشه به خاطر داشته باشید:
همیشه بخند
وقتی
یک لحظه تفکر!

تولد انسان
عــادت کـردیـم
درد و دلهای خدا
راز هاآآآآ
ارزش...
درس زندگی!!!
آن سوی معنای واژه ها
عذرخواهی یک دقیقه‌ای
یک بازیگر
خوش شانسی
مهم نیست چه سنی داری
شرمنده ی نگاه تو
امام خامنه ای
دقت کرده اید آیا :
روایط دوستی به کجا ختم میشود؟!
با احساسم بازی نکن
بخوانیم و گوش فرا دهیم و جامه ی عمل بپوشانیم!
بخش حدیث :
یک لحظه تفکر!
فــــــــــاحشه !
چطور به روابط نامشروع نه بگویید؟
اگر گرفتار



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
.......... در تاریخ : 1393/3/9/5 - - گفته است :

درود

جناب من نه فلان عالم و نه فلان علامه هستم و در ضمن دانش و اطلاعات چندانی هم در این زمینه ندارم که بخواهم و بتوانم چیستی و کیستی خدا را با دلیل و برهان برای شما اثبات کنم!!


بله درسته به نا به فرموده شما من خدا را با همان داده های خام و ابتدایی که در زمان بچگی به خردم داده شده میشناسم و باور دارم! خیلی ساده.....


من هم چندان علاقه ای به ادامه این بحث بی نتیجه ندارم,چون شما سوال فرمودید ادب حکم میکرد که به سوالتون جواب داده بشه هر چند به صورت جزیی و ساده!


بدرود.


پاسخ:

سلام.

بنده فقط قصد روشن سازی داشتم اگر احیانا این موضوع و اظهارات بنده شما را رنجیده خاطر نموده عذر خواهی کرده و برای تان آرزوی سلامتی ، موفقیت و خوشبختی دارم.

اما گفتنی هستم که نکته نظرات شما در این موضوع مورد بحث مان نسبت به دیگر دوستانی که با ایشان همچین بحثی داشتیم قابل تامل تر بود.

امیدوارم با نظرات خود این وبلاگ را همراهی نموده و ما را یاری نمایید.

در پناه حق


<-CommentGAvator->
.......... در تاریخ : 1393/2/31/3 - - گفته است :

یادمه بچگی هام وقتی میرفتم بهشت زهرا سعی میکردم پام رو قبرا نره...تا رو یکیشون می رفت جیگرم آتیش میگرفت,چشمامو میبستم و توی دلم براش صلوات میفرستادم...

چندسال گذشت...من بزرگتر...مرده ها بیشتر , قدیمی ها پوسیده تر و جدیدی ها با سنگ شکیل تر...

نمیدونم امروز روی چن تا قبر پام رفت یا برای چن تاشون یادم رفت صلوات بفرستم!

اما راستش امروز یه چیزی فهمیدم:

ما که دلمون نمیومد حتی روی قبر مرده ها پا بذاریم این روزا چقدر راحت روی زنده ها و احساسشون پا میذاریم...

پاسخ: نسبتا مواق ام ‍!


<-CommentGAvator->
پریسا در تاریخ : 1393/2/31/3 - - گفته است :

سلام کاملا با پاسخ شما نویسنده ی محترم مواق هستم.
دوستان لطفا قبل اینکه حرفی بزنیم کمی راجب بهش فکر کنیم
از وبلاگ خوبتون متشکریم



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: